Dagen so far...

Ont i halsen och tjejerna är snoriga och väldigt gnälliga:-(
Andreas slutar 16.20 och är hemma till kl 17.
Skönt med sällskap då tjejerna är trötta och snoriga.

Idag var jag och solade och shoppade med Syrran.
Blev ett par högklackade skor för 249kr! Dom kostade 999kr från början, sen var det 50% Rea och sen 50% på Reapriset:-) Ett riktigt fynd.
Blen en lila/svart klänning från Gina och spettsleggins.
En liten kofta från H&M.
Skulle behövt en liten väska dock..hm... Har spanat in en skit söt med volanger från Lindex, får se om jag köper den imorgon iaf:-)

Kommer kanske en bild imorgon på kläderna...

Funderar mest nu på om jag kommer att känna mig bekväm i dom kläderna... Fast efter lite dricka är man väl riktigt bekväm i skorna haha;-)
Imorgon ska jag in till Andreas och köpa lite vin och några cider.
Ska bli så himla skoj att komma ut imorgon:-)


Hur har eran dag varit so far???

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en riktigt fin outfit! (låter som en modebloggare.. haha! shame on me)

2009-02-12 @ 18:12:44
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Nicole

BILDER!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 21:41:45
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Johanna

Låter ju som du kommer bli en riktig kalaspingla imorgon !! haha ;) Vilket fynd med stövlarna ! har med kikat på rean nu, men dessvärre inte köpt nåt. Spettleggings vill jag med ha, så sött ^^



Hoppas du får det super skoj imorgon !! :D

2009-02-12 @ 22:03:15
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0