Zelda

Tror katten ska heta Zelda.
Inte helt säkert. Vet inte ens säkert könet ännu på den hehe.
Men det lär vi märka.
Just nu busar hon i sängen efter att ha sovit ett tag i soffan med oss.
Jamar lite till och från och undrar nog vart hon har hamnat.
Busar en stund för att sen somna hehe.
Hon har ätit lite men ännu inte gått på lådan.... kommer väl snart hoppas jag.
Jag fotar allt hon gör och Andreas suckar hehe...


Söta tassen

jag smälter varje gång jag tittar på henne

Skönaste sovstilen hehe

Mitt i detta inlägg jamar hon lite orolit och jag bär henne till lådan.
Hon kraffsar och kissar ordentligt:-)
Nu ligger hon bredvid mig och halvsover igen.
Lilla goa katt. Hoppas på många fina år ihop!

Kommentarer
Postat av: sandra

så söt katt

2009-08-07 @ 07:37:41
Postat av: Johanna

Riktigt söt ! :)

Fint när katter är lite halv-långhåriga :)

Hoppas det blir en Zelda då ^^ fast det namnet är ju både ett pojk och flick namn så det sitter väl fint när ni än så länge inte vet kön ;)

2009-08-07 @ 09:30:11
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0