Gamla byxor...

Kom idag i ett par till av mina gamla byxor!!! WEIIIIIII!!!!!!!!
Gått ner en till strl i jenasen och det känns toppen!
Funderar nu starkt på att köpa mig ett SATS kort och börja träna.
Undra hur det är att lämna Lova på deras barnpassning. Kanske är bra att börja vänja henne nu då hon är mindre?
Ska kanske ta mig dit och prata lite med dom iaf:-)
Finns ju mer än bara gym. Finns en massa skoj man kan utöva:-)
Pilates, body pump, spinning:-)
Är dock förkyld just nu så får vänta någon vecka till innan jag bestämmer mig:-)
Vill verkligen bli av med magen nu och bli fast och starkare i kroppen.

Någon som tränar och lämnar på SATS barnpassning som vill dela med sig av hur det fungerar för er?

Nej nu ska jag se klart på Jerry Springer!:-)
Det är fan sjukt underskattat hahaa:-)

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jepp det är bara Varga som är förkyld. Alla barnen har hängt över henne på inskolningen så det är ju itne konstigt, gick ydligen en massa snor och hosta då.. Ett under att inte Gustav åkt på nåt. Men han låter lite hes när man hämtar honom så han har kanske lite smått ont i halsen, men det är inget märkbart i så fall. Hade migrän igår och idag pckar det på igen .. :( vet inte vad det är med mig ..

Kul att du känner för att träna och verkligen Grattis till att du kommer i gamla jeans :D Jag känner mig med rätt smal nu, har börjat träna magen lite bättre nu och det ger säkert sakta men säkert resulatat ;)

kramen*

2008-09-04 @ 09:45:00
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0