UNDERBARA ÄLSKADE BARN

Sitter i sängen och barnen sover. Andreas sitter och spelar Xbox live.

Lyssnar på musik, takiDa - Curly Sue. En riktigt bra låt. Bara njuter av lugnet.

Börjar äntligen må bättre efter matförgiftningen.

Va och hämtade ett paket med kläder från Halens. 2 saker åker tillbaka annars trivdes jag jätte bra i de plagg som jag beställt! Dom har jätte fina kläder faktiskt. Tycker annars att det brukar vara tantkläder på postorder men Halens har riktigt fina kläder nu, värt att kika in på deras sida tycker jag:-)

Idag blev en mycket lugn dag då jag behövde återhämta mig. Varit helt yr och svag i kroppen hela dagen.
Andreas gick och handlade med Vilma så jag fick vila.
På em kom Andreas på att vi kanske kunde sätta på lite Astrid Lindgren filmer åt Vilma.
Gissa om hon blev glad av att se på Pippi:-) Lillagubben blev genast en favorit, hon är ju galen i hästar den lilla tjejen:-)

Satt verkligen klistrad vid tv:n. Nyvaken efter en liten tupplur:-)

 
På väg till affären för att hämta mammas paket. Leker tittut med pappa som springer i förväg och gömmer sig.


Lova är så söt då hon sover. Snutte och napp är mysigt.

Ska väl försöka att lägga mig och sova nu. Lova sover gott bredvid mig i sängen:-)
Ser fram emot morgon dagen med nya krafter och tag:-) Upp på orbin igen för nu e det bara 6kg kvar som ska bort:-) Men det är imorgon det:-)
Ska kika in på Johannas blogg först.
hej hopp!


Underbara älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag och Gustav sitter här och kikar på er ! ^^

Efter moster Vilmas besök i veckan så säger han nu "Milma" om er lilla goding :)



Uppdaterade aldrig bloggen igår.. orkade inte.. blir kanske idag.



KRAM

2008-07-18 @ 09:43:39
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0