GRATTIS VILMA 2ÅR!

Idag var det 2år sen jag vaknade med värkar vid 5 på morgonen:-)
Tänk va fort tiden går. Vilma är en helt underbar dotter som jag älskar och avgudar en massa:-)
Idag var vi uppe vid 7 och Vilma fick då lite presenter av oss. En trehjuling, hästar och 2 böcker blev det. Kändes som om det var lagom då hon har hela rummet smockfullt:-) Dessutom köper man väl saker mest hela tiden känns det som. Kläder köper jag (Linda) nästan för mycket åt tjejerna hihii.
Sen blev det frukost och så bar det av till PARKEN ZOO i Eskilstuna.
Där hade vi en helt underbar dag! Toppen väder, Toppen bra humör och super bra dag:-)
Vilma var vaken hela dagen och GICK dessutom hela tiden själv! Ville inte sitta i vagnen! Förstår verkligen inte vart hon får all sin energi ifrån UNDERBARA unge:-)
Hon va så glad hela dagen. Fick åka karuseller för första gången och det var riktigt kul tyckte hon. Vi såg en massa skojjiga djur och lekte i fantomen landet:-)
Vi kom hem vid 21 och Vilma duschade då och såg lite på dvd och somnade sen gott i sin säng.
Lillasyster Lova va med toppen nöjd o go hela dagen. Åt, bajsade och somnade mest om i vagnen:-)

Kommer några bilder från våran dag:


Trehjulingen med paketen

  
Mackan och Vilma. Vilma hjälper till och dra vagnen. Farfar och Vilma framför hästkarusellen


Åker karusell med faster Vanessa. Jätte roligt tyckte Vilma!


Pappa, Vilma, Mackan och Felicia i djungeltåget


Mamma och faster Vanessa var med på djungeltåget också:-)

  
Pappa hade gjort bulgursallad och tonfiskröra. Farmor hade bakat matbröd och bullar. Fast Susanne (Tuntan) hade gjort paj. Maten var såå god och prefekt då det var så himla varmt.


Sötaste 2åringen!


Faster höll i en orm. Lite små läskigt tyckte hon:-)


Mamma och jag satt på en sköldpadda. Dock han jag ledsna innan pappa tog kortet;-)

 
Åkte karuseller med Faster V.
 

Jag gillade att sitta och köra lite bil. Även min nya kompis Grodan fick åka med. Hihi la honom på sätet bredvid då jag körde.

Vi hade en toppen dag!!! Rekommenderar alla att åka till Parken Zoo;-)
Alla är så trötta nu så vi ska sova. Hade 2st kameror med och orkar inte lägga in bilderna från den andra:-) Tyvärr så ni får hlla till godo:-)
Imorgon kommer Pappas familj över och Vilma ska få lite presenter:-) Och vi ska bygga bokhyllor:-)

Till sist säger jag som Johanna, HOPPAS DET FINA VÄDRET FÅR STANNA LITE NU!!!

Kramizar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS VILMA !! stora söta tjejen !! :D



Jätte söt på kortet där hon käkar kex eller nåt :) så söt med den blicken! =)



Vilken underbart härlig dag ni fick! och vilket kanon väder! Glad för er skull! Kul för Vilma att få åka karuseller :D och träffa massa djur!



Får nog allt bli en tripp dit för oss nån gång ;)



KRAM från oss alla på Värmdö ;D

2008-07-13 @ 10:09:54
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: sandra

fina bilder vad fick hon av er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0