Världens sämsta mobil genom tiderna?

Måste först avregera mig på min SKIT mobil!
Den hakar uppsig och vägrar fungera ibland! Eller typ ALLTID!
Tar nästan alla bilderna på tjejerna med den och nu VÄGRAR den jäveln föra över mina bilder till datorn!
Blir så jävla skit aparg! Jag är en person som blir lätt arg för små saker och går och stör mig på det ganska länge...
Härom dagen så kunde jag inte skicka sms då det hela tiden kom upp en text med "stänger ner programmet". Gissa hur arg jag blev över det... Minns ett avsnitt med Simpsons "arga pappan" serien som Bart hade gjort. Jag är fan precis som Homer i den serien. Arg och skriker och gormar över allt och ingeting!
MOOOOOOOOOOOOOOOORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0