Vågtången är så bra!

Är så nöjd med mitt köp!
Känner mig så snygg i vågigt hår. Bäst blir det om man inte tvättat håret den dagen man ska våga håret.
Dagen efter är håret fortfarande riktigt snyggt. Jag brukar annars tvätta mitt hår varje dag då det ser skitigt ut men nu kan jag gå minst 2 dagar utan att känna att det behöver tvättas:-)
Däremot sliter det ju på håret men får väl göra mig ett par flätor någon kväll och sova med blir ju snyggt det med:-)
Bjuder på några bilder:

Utbakad fläta i luggen e skit snyggt!
Nyvaken men snygg i håret ändå;-)

Meeee


Så har du väldigt rakt tråkigt hår och funderar på att skaffa en vågtång, GÖR DET DÅ!=)
Ni kommer inte ångra er.
Min kommer som sagt från OBH Nordica och kostar runt 400kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0