Pyssel

Jag har gått med i en pysselklubb och får varje månad ett paket från Panduro med nå skoj pyssel.
Denna gången var det ett Kit med disktrasor och textilpennor:-)
Vilma och jag ritade egna motiv på varsin disktrasa:-)
Va skit kul och blev fint:-)
Sen kan man ju använda pennorna till att rita på tröjor, trosor, lakan mm!

Vilma tyckte det var skoj ett par minuter iaf...

Hennes fina disktrasa:

Vi gjorde lite pärlplattor också

Armband

Vi han så klart med en massa bus också:-)

Det var riktigt kallt igår och så här fint var trädet utanför fönstret:


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh det låter ju superkul !

Gustav älskar verkligen att sitta i lugn och rp h'r hemma och pyssla med mig ^^ det måste jag kolla upp =)

2009-01-07 @ 12:15:49
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0