OBH Nordica Vågtång

Har införskaffat en Obh Nordica Vågtång (Artist Wave Maker).
Syrran och jag var grymt snygga och vågade i håren på nyårsafton:-)
Ger den bara massa beröm:-)
Håret blev grymt snyggt men det blir mycket snyggare på långt hår en på mitt korta.


Beskrivning:

· Professionell vågtång som ger blankt vågigt hår.

· Inställbar temperatur med 5 olika inställningar 100/120/140/160/180˚C.

· Signallampor som indikerar vald temperatur.

· Snabb uppvärmning - ca 2 minuter.

· Keramisk beläggning vilket ger snabb uppvärmning, en jämn hög temperatur och är skonsamt för håret.

· Vridbart sladdfäste samt extra lång sladd 2,8 meter.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja denna har jag med!!

2009-01-05 @ 11:52:08
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: lisa

åh den har jag alltid varit nyfiken på...

Hur blev håret? Har du några bilder?

2009-01-06 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0