Lite roliga sidor

Hittade lite sidor med leksaker mm som var roliga:

lillabarnkammaren har fina leksaker och lite kläder

LittleFairies Är en sida med festkläder för barn och vuxna. Helt sagolika klänningar för barn, brundklänningar, mamma fest kläder, underbart söta små skor, koftor och capes, finkläder för små killar med, håraccessoarer, slipsar och flugor ja helt enkelt jättefina festkläder för hela familjen!
Finns en hel del Inredning också.
Finns MASSOR med leksaker. Jag föll bla för detta fina lektält:
495kr, finns i flera färger.


Luckylittleme -Här finns barnkläder och leksaker.

Nej slut för nu!
Dags för en bajsblöja och sen Kika på Blocket i vanlig ordning
hihi

Kommentarer
Postat av: SARA HJ

SV: Taack ! :)

Det är bättre nu ! Men jag har som en vana att gå in i mitt rum direkt när jag kommer hem och tända till hos henne , men nu är hon ju inte där ! och jag går in dit fortfarande ! :/ <3

2009-01-26 @ 21:36:05
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: Towe

tack så mycket! jag skaffar det då och då men sen blir man trött på den, mest för att den aldrig beter sig som man vill och då sparar jag ut den.. tills nästa gång vill säga. :)



det är en paradisfågel, åt fenix-hållet. det finns en bättre bild på ett äldre inlägg om du är nyfiken på att se hela. :)

2009-01-26 @ 21:58:54
URL: http://towelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0