Kl 12

Kl 12 kommer målaren och sätter igång:-)
HURRA!
Då får jag veta mer om hur lång tid detta ska ta.
Börjar gå mig på nerverna att sitta fast i vardagsrummet:-(
Kan dessutom inte tvätta här hemma då det knappt får plats att hänga kläderna...
Lär bli dammigt nu so fan då väggen ska rivas...
Blir väl till att fly lägenheten snart....
Vilma är hemma idag då jag var för trött för att traska iväg till dagis imorse....suck

Vill bara lägga mig i min varma säng och sova bort den här dagen.
Mina ögon är så där tunga så an nästan somnar sittandes....
Voj Voj hur ska denna dag sluta:)

Hm ska skriva något positivt sen också då jag kommit på nått hahaaaa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå va skönt att han sätter fart idag :D

Har med ont i halsen här .. :( drygt.

Här sov båda barnen skitbra i natt i sitt rum! underbart ! :) och nu är vår säng nybäddad så jag längtar nästan till natten, haha

kram och krya på dig

2009-01-20 @ 13:08:25
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0