Tomte olyck(t)an...

Ja ibland blir det lite tokigt här hemma...

Vilma med en glad och ivrig röst- "Mamma jag har slagit ner tomten"
Jag lite halv ointresserad- "mmm, va bra va fint..."

Lite senare ser jag i min ögonvrå min fina porslin tomtelyckta.. trasig...

Jag håller mig för att bryta ihop i en skrattsalva och frågar Vilma varför det blev så här...
För att tomten inte skulle växa mer fick jag visst till svar...

Snopet ja...

Visst är barn för härliga?
Vem vet hur stor denna tomte hade kunna blivit om vi inte stoppat den i tid:-O

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha!!! Underbart med barn :-D

- men tråkigt för dig att den gick sönder!!!!!

Men nu lär den inte växa mer :-D

2009-12-16 @ 11:11:51
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Nizze på liden

Men vafan.. den där fick du väl av mig?



PS plocka upp pinnarna utanför porten, äldre personer med rullator kan snubbla på dem!!

2009-12-16 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0