Höst pyssel

Idag hämtade jag Vilma vid 12 hos mamma.
När vi kom hem lekte vi i hennes rum och Lova tränade som en tok på att ta sig framåt.
Hon kommer numera upp i krypställning och står och gungar:-)

Bygger liiigo:-)

  
Träning pågår


Mammas Älsklingar!

Lova däckade i mitt knä vid 16. Då tog jag fram alla pysselsaker:-) Fick en hel del från Syrran förut:-)
 
Målade och klistrade

Va sen tänkt att vi skulle målat ett stort träd och klistrat fast löv men jag kom på något annat:-)

Vi målade på löven
 
Efter vi målat löven hällde vi glitter på dom.


Visst blev det snyggt?=)


Hade en massa löv över som vi satte upp på balkongen, blev fint det med:-)


Satte upp löven i köksfönstret

Till middag blev det en wook


Efter maten blev det bad för Vilma.
 
Att bada är skoj
 
Testar vilka leksaker som får plats i vattenkanan

Vi såg sen på bolibompa och Vilma somnade på några minuter i sin säng:-)
Avslutar bloggandet idag med hennes fina målning:-D


2008-09-26

Kommentarer
Postat av: perbro

Vilken mysig dag :)

2008-09-27 @ 14:05:07
Postat av: Johanna

Vilken härlig dag !

Vad fint ni gjort med löven ! nu blir jag med sugen att pyssla en massa ju ^^ Fick däremot en annan ide .. får se om den genomförs ;)



Va duktig Lova är ! kämpa på tjejen :D

Varga gör nääästan så, fast inte alls så högt och diktigt :) Hon gör typ som på mittenbilden och så upp lite.



Underbara ungar vi har ! =)



Massa kramar

2008-09-27 @ 19:35:20
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Linda & Leia

Mysigt med pyssel..



Så stor hon blivit lilla Lova, dröjer inte länge förrän hon kryper runt verkar det som:-)



Ha en skön söndag!

2008-09-28 @ 09:21:01
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0