Sanningen...

Jag har ju inet riktigt bloggat på ett tag...
Bara blivit några få inlägg via mina mobil.

Har mått psykiskt jätte jätte dåligt.
Går hos en psykolog och pratar...
Slutade mitt jobb i början av dec.
Är nu arbetslös tom 1feb då jag börjar ett nytt jobb...
Har gått upp 10kg sen i somras...

Ja inte mycket som fungerat i skallen på mig.
Jag hoppas detta år ska bli riktigt bra.
Jag har inte mycket ork att skriva mer här inne förutom lite mobil-blogg ibland.

Barnen mår dock jätte bra och växer så att det knakar:-)
Dom säger de mest roliga sakerna och gör mig riktigt lycklig!
Tur att jag har min fina familj.
För er skull kämpar jag!
För er vill jag leva.
Jag ska må bättre men det får ta sin tid.
Jag ska gå ner mina kilon jag lagt på mig då jag mått dåligt men det får ta sin tid...

Jag kommer tillbaka med mera bilder och blogginlägg MEN DET FÅR TA SIN TID:-)

Tills nästa gång; Hej Hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Som småbarnsförälder tycker jag Allt tar sin tid ;) Men jag vet att Du KAN gumman!

kram

2010-01-13 @ 12:31:47
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Johanna och Max

Vad tråkigt att du har en semre period Linda! Men du, det BLIR bättre (jag vet).

Skönt att gå hos en psykolog, dom kan hjälpa till mycket, jag skulle kunna tänka mig att gå till en nu bara för att få prata av mig. :) Jag var nere på botten när Max var född, världens depression, det jag fick lära mig just då av psykologer och läkare är att man ALLTID blir bra igen, på ett eller annat sätt, jag trodde inte på dom, men nu i efterhand inser jag hur jävla rätt dom hade!

Och dom där kilona du har lagt på dig, skit i dom. DU är snygg ändå! 10 kilo hit eller dit på din långa smala kropp är inget att skämmas för, det rinner av sen när du börjar jobba, lovar!

Hoppas att du mår bättre snart! Kramar

2010-01-15 @ 10:15:50
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Veronica

krya på dig gumman, ta den tid det tar.... stressa inte fram. Har du varit och kollat sköldkörteln?

kram

2010-01-19 @ 15:37:12
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Emma (FL Emmur)

...är inte förbi så frekvent och läser på din blogg men gjorde det i kväll (OS fel! ;-) ) Styrkekramar på dej!!!

//E

2010-02-19 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0