Bilder på Lova

Lova har blivit så rolig:-)
Är en liten egen person nu med vilja och humor.
Hennes kroppsspråk är jätte tydligt och hon gör sig enkelt förstådd.
Hon säger glatt "hej då" mest hela tiden.
Gillar att gå runt med dockvagnen och någon docka eller nalle i den.

Idag var hon himla rolig då hon pysslade med en ljusstake och så fort hon rörde vid den sa hon "aj aj"...
Sen gick ljusstaken isär och då visade hon att jag skulle sätta ihop den igen.
Efter att jag satt ihop den gick hon och klappade på min kudde i soffan... hehe
Hon ville att jag skulle lägga mig ner igen på kudden:-)
Omtänksam unge då kl bara var 6.30...



Älskar dig mammas minsting!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De låter ganska lika, Lova och Varga.

Varga gillar med att leka med dockvagn (tomten kommer nog med en i år till henne^^) Varga säger inte hej då utan istället hejhej mest hela tiden ;)

2009-10-17 @ 11:52:20
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0