Skit morgon...

Vissa dagar då jag lämnar sängen känner jag bara fyyyyy fan vill inte gå upp idag!
Idag känner jag så.
Vi bara gå tillbaka till den varma sängen och sova.
Lova vaknade 6.30... KUL...not...
Vilma väcktes av henne då med... KUL.. not....

*Bilden är hämtad från google

Tänk att få sova en JÄVLA helg längre än 7?
Även om Andreas är väldigt snäll och oftast ger mig sovmorgon har man ju ändå vaknat flera 100gånger på natten av barnen och sen på morgonen av Lovas vrål...

Önskar att vi hade en helg fri från barnen i månaden:-)
Fan vilket drömläge det hade varit.
Att få egentid och hinna små saker som man inte hinner med två barn.
Visst har vi barnvakt av snälla farmor och farfar men det är för mkt jobb för dom att ha båda barnen.

Jag känner mig som sagt på skit humör idag...
Har 100 miljoner saker att hinna inför imorgon då vi får gäster.

Jag ska:
Diska
Tvätta, vika och hänga
Dammsuga
Torka golven
Skura toan
Evighets plocka
Handla

Tack och lov ska Syrran och Jani komma över och vara med tjejerna så jag kan röjja.
Andreas jobbar och är väl hemma till 17.

Jag önskar man som mamma kunde ta semester från allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0