Härliga värme!

Så verkar värmen hittat tillbaka till sköna Sverige:-)
Hade bara en tunika och leggins på mig idag:-)
Vilma ville dock inte ta av sig varken jackan eller tjocktröjan till dagis hehe.

Blev lite shopping idag, sandaler till Vilma och lite kortbyxor och några linnen samt en Emil o Ida tröja.
Tyvärr var sandalerna lite förstora så ska ev upp nu ikväll och byta dom.

Hade besök av Deborah idag.
Trevligt att få lite sällskap och prata barn mm.
Hon ska få en liten till början av juli eller i slutet av juni om man frågar henne hehe:-)
Hoppas bebisen kommer lite tidigare än beräknat då jag vet hur drygt det är att vara höggravid på sommaren.
Hon har en dotter som blir 4 i sommar som jag och Vilma lekte med härom dagen.

OM jag inte går upp till centrum blir det nog till att ge sig ut i jogging spåret idag med med brorschan:-)

Är dessutom sååå sugen på att köpa en cykel men TYVÄRR kom elräkningen idag så ekonomin tillåter nog inte en cykel just nu:( thats life;-)

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0