Var på gymmet i 3timmar!

Nej jag gymmade inte under den tiden utan stod i KÖ!
De 200 första årskorten släpptes för 995kr och dom ville folk åt.
Hörde att några stått i 6timmar för att få ett kort?
Jag trodde då inte att det skulle ta mig så lång tid att få ett gymkort...
Jag hade dessutom oturen att vara nr 202!!! KUK:-(
då kostade kortet 1495 kr (tror jag det var) DRYGT!

MEN nu har jag ett gym kort!:-)
Nu ska jag bara hitta några bra tider att gymma på.
Blir att diskutera fram bra tider och dagar.
Andreas kommer jobba lite extra i mars då några ska ha semester så jag får väl gå upp vid 5 på morgonen om jag ska hinna gymma:-S men det är det ju värt:-)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: roger

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge du fick ditt efter 3h väntan men drygt att vara på plats 202:( men det blev 400kr billigare än mitt:) ha det bäst träna på.

2009-03-02 @ 07:01:41
Postat av: Anonym

Vart ska du gå på gym någonstans?

Har länkat din blogg från mig, hoppas de är ok..?

2009-03-02 @ 07:39:10
URL: http://sclm.blogg.se/
Postat av: shall

Ja det var den bästa presenten man kan tänka sig :)







Tråkigt att vara precis på gränsen till att få ett jätte billigt årskort :(

2009-03-02 @ 16:03:54
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0