Träningen går bra.

Andreas var ledig idag så jag körde ett pass på gymmet i lite mer än 1 timme.
Känns riktigt bra. Andreas stöttar och peppar mig nu och ska även han börja gymma snart:-)
Är alltid kul då man har nå gemensamma mål.
För att våra sitt förhållande måste man vårda sig själv också.
Vi är ett grymt team och de senaste dagarna har vi vuxit samman och blivit ny förälskade:-)
pirrar i min mage då han tittar på mig thihi

Vilma var utan blöja hela dagen och hade hållt sig på dagis... Inte bra att hon håller sig hela dagen. Hoppas hon ska kunna slappna av och kissa på dagis snart. Hon kissade då vi hämtade henne och traskade sne hem utan problem.
Som jag har väntat på att hon ska bli redo, lilla gumman.
Allt funkar riktigt bra och hon säger till då hon ska kissa och inget missöde har ännu skett...
Men hon är så trotsig just nu och riktigt jobbig bitvis. Hennes humör pendlar från glad till arg till ledsen till sur heeela tiden... Ska bli skönt då hon lugnar sig lite.

Idag börjar Ballar Av Stål hoppas ni med ska se det;-)

Nu ska jag sätta mig i soffan! Ska bli så skönt!
Vi har varit vakna sen innan 6 då Lova vaknade och vägrade somna om...

Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis!! Till att du lyckas, lyckas träna regelbundet, lyckas hålla dig från godis och läsk och få den fina kropp du vill ha. Blir lite avundsjuk på dig, har gått ner massa kilon av amning och är nöjd med mina kilo, men skulle vilja bli bättre på att avstå från godis, bullar och läsk. Och få till kroppen lite bättre.

2009-03-16 @ 22:02:45
URL: http://ting84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0