Gym premiär ikväll?

Ja det är frågan om jag vid 19 orkar mig upp till gymmet eller om jag ska upp i ottan imorgon ist...
Vill ju helst komma då det är lite lugnt och man kan pilla på alla maskiner i lugn och ro hihi:-)
Ja vi får la se hur det blir;-)

Annars här hemma är det LUGNT.
Båda tjejerna sover.
Dom är hostiga igen och behöver väl sova ut en stund.
Vilma fick vara hemma från dagis idag. Tur det då hon nog inte hade orkat med en dag på dagis med hostan.
Får se om hon blir hemma imorgon med.

Har en massa disk sen gårdagens middag med Andreas föräldrar som jag väl kanske skulle tagit tag i.
Men när tjejerna somnade gick musten ur mig med...

Andreas slutar 16.20 idag så han e snart hemma...

hej hopp gummi snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0