Där satt den!

Gick upp kl 5.30 och gjorde en välling til Lova och la henne hos Andreas.
Sen bar det iväg upp till gymmet.
Till min stora förtjusning var jag helt ensam på gymmet:-)
Körde igenom de flesta maskinerna, mest för att testa dom i lugn och ro.
Sen körde jag konditionsmaskinerna också:-)
Körde roddmaskinen och blev rätt varm haha.
Kändes jätte bra då jag gick och duschade vid 6.50.
Då kom de 2 killar som skulle gymma.
Allt är ju nybyggt och superfräscht.
Blev förvånad över att det fanns en hårfön i omklädningsrummet också:-)
Riktigt bra ju!

Idag blir Vilma hemma också då hon och Lova har tung slemmig hosta.
Nu blir det äntligen frukost.
Sen ska vi ta oss ut och leka och handla.

Hoppas tjejerna ska sova en stund idag med på dagen.
Behöver hinna diska, tvätta oh plocka;-)
men men hinner jag inet så är det väl inte hela världen;-)

Vad har ni för er idag då vänner?

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja dig va du e bra!!!!!!!!!!!!!!!!! kramar mamma

2009-03-03 @ 09:42:23
Postat av: Paula

Oj, lät mysigt med morron gym. Men jag föredrar nog att ligga lite längre.... zzzzzzzzz sepciellt idag...

2009-03-03 @ 14:33:28
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Johanna

Riktigt bra gjort av dig att gå upp så tidigt :) Snart blir du beroende och bara Måste dit ;) om du itne redan är beroende av träning, verkar så, men det är ju toppen, skön känsla!



Idag är Gustav på dagis, första gången på över 1 vecka .. han var jätte glad vid lämning! Varga är hemma och sjuk, sovit två ggr redan .. Vi andra mår bra, lite små förkylda, men inget större så.



kram kram

2009-03-03 @ 14:46:40
Postat av: Anonym

Bra gjort, måste vara skönt att kunna gå till gymmet tidigt..

Jag ska nog oxå köpa kort där, då kan man hinna gå innan man ska gå till jobbet.

2009-03-03 @ 22:26:44
URL: http://sclm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0