Älska dig själv!

Jag känner mig mer och mer nöjd med mig själv och den jag är.
Jag trivs med mig själv just nu och det är första gången på mycket länge.
Jag gillar att få vara mamma men gillar även att få gå ut någon gång i månaden och bara vara LINDA.
Gillar att gå till gymmet och vara Linda:-)
Kommer att bli skönt att få jobba igen och vara Linda.
Är nog lätt att man tappar bort sig själv då man blir mamma.
Man bär ett tungt ansvar på sina axlar dygnet runt och jag kände ett tag att mamma/städerska var allt jag var...
För visst älskar jag mina barn men jag älskar även mig själv!
Man har rätt att få bara vara sig själv för en stund (med eller utan en norrlandsguld haha).

Här kommer därför bilder på MOI!

 

Måste även visa min söta sportbag:

Kommentarer
Postat av: JennyM

Tack så jättemycket :)

Vilka underbart söta barn, och förövrigt bra tänkt och skrivet :)

2009-03-07 @ 22:47:15
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: attis

Ja jag tycker den var helbra hahahaha.

Kram

attis

2009-03-07 @ 22:50:06
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Heej! Tänkte bara berätta att du är en av mina förebilder när det gäller träning just nu. Jag läser din blogg varje dag och jag tycker att du är jäkligt duktig med träning och du verkar vara väldigt motiverad. Vilket jag också försöker vara! Tack för en kul blogg och extremt söta barn har du med <3 /nettan

2009-03-09 @ 18:39:48
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0