Vägen till blondie..

Nu kör vi;-)

På med hättan och börja jobbet med att ta ut slingor...
 
I med avfärgningen

Det färdiga resultatet:
 
Foton i ett annat rum och ljus:-)
 
 
Jag är riktigt nöjd:-) Håret är ännu fuktigt och jag är för trött för att stå och föna det klart.
Jag använde:

(hade en hätta hemma sen förut)
hade sen i silverschampoot från Schwarzkopf och imorgon ska jag testa Loreals:


Så nu är jag sommarblond igen:-)
haha ser lagom pigg ut på bilderna efter en lång dag på stranden;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du kan göra slingor själv! är det inte svårt!

2009-06-26 @ 12:53:55
Postat av: veronica

Jätte bra!!!!

Vad duktig du är, det är svårt att slinga själv eller fick du hjälp?

kram

2009-06-30 @ 14:24:40
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0