säger hej...

0-7008e6897406f4055d18082d6bd589a4.png

Kolla varifrån!

säger hej från norrlands djupa skogar. Vi har det riktigt underbart! Alla sover och jag ser på Hundtricket på vhs hehe. Den filmen är med på min topp 10 helt klart. Den har allt enl mig :) kan se om den flera gånger utan att ledsna. Imorse kom mina syskon upp hit och det tyckte Vilma var riktigt skoj. Det är så underbart att få komma hit upp och njuta av lugnet. Detta är som medicin för själen min! Sitter och äter godis och lyssnar på tåget som just körde förbi. Det luktar så spec då man kommer bort. Vissa lukter vacker så starka minnen. Hoppas ni alla andra har det gott där ni befinner er! Fick denna bilden av Andreas idag. Mitt hjärta smälter verkligen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att ni har det bra ! Det är verkligen skönt på alla sätt att komma bort ett tag lite då och då :)

2009-07-20 @ 13:43:22
Postat av: feken

ha ha ha såååå j-a smörigt men helt rätt asså ! ska tala om för sin kvinna va man känner

2009-07-20 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0