Idag gör vi...

Andreas lasagne är just i ugnen, ser riktigt god ut:-D
Jag har tvättat en maskin och nästa är på gång. Har hängt en tvätt på ballen och nästa är klar om 1 timme och ska då hängas. Har bokat tvättstugan kl 13-16 men tror inte jag behöver gå ner... Ska se om det finns tid imorgon bitti så jag kan torka den tvätten som inte hunnit bli torr över natten.

Vi åker ju imorgon med natttåget kl 20:-) weeeeiii Norrland here we come!
Har ringt och ordnat så vi kan hyra en bilbarnstol där uppe så slipper jag släpa Vilmas jätte stol på tåget:-)
Känns jätte skönt då det ser ut som att vi får åka komunalt in till centralen.

Ska upp till vby strax och köpa present till Emil som vi ska träffa ikväll efter middagen:-)
Ska bli spännande. Ska även låna Deborahs paraplyvagn:-)

Har skrivit en lista på det som ska med upp och ska packa i ordning ikväll då barnen lagt sig.

Ser verkligen fram emot resan upp:-) Hoppas vädret ska vara på våran sida också.

hej hOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0