Underbara Lindex

Är så sjukt förtjust i Lindex barn kläder, handlar typ allt där till tjejerna.
Hittade dessa på online shoppen ikväll:


BildKälla:Bilder från Lindex Shop Online.
Velourklänning 79.50kr
 Lindex Shop Online - Velourklänning
Pyjamas 119kr
Lindex Shop Online - Pyjamas
Haklapp 59.50kr
Lindex Shop Online - Haklapp
Velourbyxa 99kr (finns tyvärr bara strl 50-68, attans ville ha en sån:-( )
Lindex Shop Online - Velourbyxa
Velourbyxa 129kr
Lindex Shop Online - Velourbyxa
Mockasiner 59.50 (Så himla fina! finns i strl 18-29)
Lindex Shop Online - Mockasiner
Ja det var några av mina favoriter. Undra om jag ska våga mig in på Lindex någon dag... är väl tyvärr rea där;-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!!

Tack för ditt inlägg!!

Så fort jag är öppen 5cm så känns det som att jag ska dö av värk!!!

Jag är impad att du klarade två förlossningar utan bedövning och dessutom sista utan lustgas - woow!!!!

Jag får se hur det går den här gången..... aj aj!!!

Du har ju helt rätt, jag får peppa mig tills det fasiket är dax..... kram!!!

2009-01-07 @ 00:21:25
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jepp håller med, Lindex kläder är grymma ! ^^

Gillar med den första klännngen, Leah fick den nu när hon föddes, fast inte av oss :) De sista byxorna va ju med riktigt coola ^^

2009-01-07 @ 12:17:23
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0