SATS vs Simhallen...

Har bestämt mig för att köpa ett årskort.
Vet bara inte vart.
SATS har barnpassning men är nästan dubbelt så dyrt som Simhallen.
Ett Årskort på Sim/Gym är kul då simning är härlig träning och att sen basta efteråt är så skönt...
Och jag kan då bada rätt ofta med Vilma:-)
Blir det ett kort på Simhallen måste jag dock ha barnvakt eller träna då Andreas är hemma...

Ja du hur ska jag göra...
Tänkte vänta och se om det blir några schyssta erbjudanen i februari:-) *hoppas*

Nu är det Godis stopp i veckorna igen:-)

Sommaren 2009 here i come!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag röstar på simhallen. Ska själv köpa ett kort där nu när jag börjar jobba.

2009-01-05 @ 11:13:30
URL: http://ting84.bIogg.se
Postat av: Johanna

Jag tror att simhallen skulle passa dig bäst!

Just för att du då kan utnyttja det med Vilma också. Visst är barnpassningen svår, men samtidigt så måste man ju försöka hitta tider att "avvara" åt varandra och gärna så snabbt som möjligt, för det är ju nåt man vill ha när man jobbar sen. Bra att försöka komma in i en vana med att "avvara" tid åt varandra innan jobb och stress börjar .. urk

2009-01-05 @ 12:15:52
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV: Ja det är ju svårt när man jobbar i butik och dagarna blir så långa.. Men hur många dagar i veckan är han ledig? och hur många dagar börjar han 11? För man kan ju inte träna alla dagar ändå, så det kanske räcker med det .. Eller så köper du bara ett 10-dagars kort till att börja med, så ser du till att du kommer iväg minst 1 gång i veckan och så tränar du resten själv. Funkar det br kanske det går att utöka. Men det känns som jag avråder dig till att köpa ett årskort.. Du har ju ingen aning om vart du kommer jobba och vilka tider du får. Så ett halvårskort som max i så fall tror jag som mest på. Desutom har SATS bättre öppetider va? Där Marcus tränar har de öppet till 22, så ett sånt ställe kanske vore nåt de dagar han är hemma 20 .. om du orkar träna så sent? Det är svårt det där, men ett pussel som man måste försöka lösa om man vill, så alla mår bra.

2009-01-05 @ 20:05:00
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: camilla

sats alla gånger! älska stenhård träning! :)

2009-01-05 @ 20:46:32
URL: http://nakenfis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0