Linda testar...

Jag ska testa Reduxin nu i en månad och se om det kan hjälpa min viktminskning på travet.
Så här står det om reduxin på deras hemsida:

"Så fungerar Reduxin

Det speciella med extraktet från vita bönor, är att de hämmar enzymet amylas. Detta enzym måste till för att omvandla stärkelse till socker.

I Reduxin har vi använta en patenterad formulering som innehåller extra mycket av bönornas amylashämmande ämnen. Du får fibrer

i stället för fett.

Fibrer i stället för socker

I stället för att stärkelsen omvandlas till socker som tas upp i blodet - passerar den som fibrer genom tarmen. Vid intag av phaseolamin får du fibrer i stället för kalorier."


Vi får väl se om det får någon effekt på mig:-)
Ska äta nyttigare och motionera också så något kilo måste jag ju bli av med:-)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Fick osså hem det där idag, men efter lite yttligare efterforskningar på nätet i kombo med magknip så kommer jag inte att fortsätta...



Men avge gärna rapport om hur det går, funkar det för dig så kommer jag att ge det ett försök!

2009-01-27 @ 23:04:52
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0