Linda Testar: Allévo måltidsbar


Toffee är den som är godast av dom jag smakat och jag rekommenderar den verkligen!
Står så här om måltidsbaren på deras hemsida :

"Praktisk och god måltidsersättning med alla näringsämnen du behöver. Lågt GI och fiber +. Perfekt att ha med sig när man är på språng. 200 kcal"

Jag tycker den smakar som en japp!
Inge E-ämnen i den är det inte heller:-)
Nyttigt och gott helt enkelt!
Perfekt som ett mellanmål i handen på väg till dagis eller som snacks på lördagen;-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Tack så mkt för din kommentar=)

Joo det var väldigt svinigt gjort av dom.

Hoppas också jag hittar en ny och bra plats, men jag har ingen aning om var.

2009-01-30 @ 17:34:05
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0