J*vla piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Fick just tag på målaren och han påstod att han inte har någon arbetsorder alls!
Va f*********************************************n j************'vla piiiiiip säger jag bara!
Är så less på att ringa och jaga och tjata på att få vårat mögel i rummet FIXAT en gång för alla!
Pratade ju med bovärden igår som sa på ett mycket otrevligt sätt att han informerat målarna och att JAG skulle ringa dom. Och så sa han att han inte kunde lova/säga säkert att vi skulle få ut någon ersättning alls för detta.
J************'vla skitsnack! Har ett papper (tack och lov) kvar som den gamla bovärden skrev där det tydligt står att vi ska få ut ersättning!
VI SKA BARA FÅ VÅRAN ERSÄTTNING för att haft mögelt i sovrummet sen vi flyttade in!
Och nu har vi KAOS med möbler överallt och kan i princip inte bo här!

Nå väl, målaren var iaf SKIT TREVLIG! Och skulle ringa upp bovärden och se till att få en arbetsorden och komma igång och arbeta så fort det bara gick sa han:-) SNÄLLA HAN!:-D Skönt när folk kan vara trevliga och hjälpsamma.
Han skulle höra av sig igen så fort han visste något mer.

jaja.. suck...

Ska ta mig en dusch medans Lova sover.
Sitter och tittar på Top Model, har noll lust att ta i tur med något (läs disken).

Kommentarer
Postat av: Susan

Men va kasst att dom är otrevliga....sålig stil.



Hoppas att dom får väck det nu..för alltid då.



Kramar

2009-01-15 @ 12:27:16
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: maria

ååh vilka söta bilder på din header:D

2009-01-15 @ 12:46:26
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, vad trist.. =/ Nu förstår jag varför jag inte såg dig på simhallen! <3

2009-01-15 @ 18:57:29
URL: http://lovetrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0