Goda vanor är bra vanor.

När jag handlar tittar jag numera på innehållsförteckningen.
Vill inte trycka i mig och barnen alltför mycket skit.
Helst vill jag inte se en massa E-ämnen och KONSTIGA långa ord jag aldrig hört talas om på det jag ska äta.
Tackar vet jag frukt och grönsaker som inte behöver en innehållsförteckning!
Idag var jag inne på hälsokosten igen och handlade.
Blev Goijbär med chocklad överdrag ( SKIT GODA och jätte nyttiga!), Welda och Hårkontroll.

Imorgon ska jag iväg och simma och basta:-)
Ska bli skit skönt.
Gick ca 1 timme idag till dagis, affären och hem igen:-)
Kallt men skönt ute. Effektivt att gå i snön då mina ben fick jobba ordentligt.

Vägen till en snyggare kropp är skoj att gå på ibland:-)
Som idag tex.-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja .. shit va jobbigt det va att gå med vagnen i snön .. och KALLT va det ! snart dax att gå ut igen ..

2009-01-07 @ 13:51:27
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0