Duktigt jobbat!

Igår gick jag till dagis med Vilma och sen bar det av till Simhallen.
Simmade 30 min och sen badade jag ångbastu. Det är sjukt skönt.
Men lite äckligt då svetten som avdunstar från ens kropp droppar ner från taket sen:-S
Och inte bara min svett utan en massa annat folks med:-) Nej man får försöka att inte tänka på det då man sitter där inne i ångan:-)

Efter simningen blev det en rask promenad hem i snöflingorna.
När jag kom hem åt jag lunch, städade och plockade.
Andreas var ledig så vi gick tillsammans och handlade och hämtade Vilma.

Full fart på mig igår med andra ord:-)
Kändes så bra att kommit igång med att äta bättre och röra mer på sig.
Men idag är jag skit trött, sovit dåligt då Lova bökat i sin säng.

Snart ska alla kläs på och vi ska till dagis igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Som rubriken lyder; Duktigt jobbat ! ;)

2009-01-09 @ 08:45:26
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Emma

Va skönt att kunna lämna bort vilma trotta att Andreas är hemma, vi får inte lämna charlie när fredde är ledig, skulle vara skönt ibland faktikst!

Men idag ska ja ju jobba så då får ja vila från hela familjen endå ;)

2009-01-09 @ 09:28:24
URL: http://emmaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0