Utmaning från Nicole

Fick denna utmaning av Nicole

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Nicoles Lista:

1. Fisk (klarar inte av smaken, lukten och bara tanken på att få ett ben i munnen får mig att kräkas)Jag älskar fisk!
2. Kokosmjölk (Ryyyyyser.....)Riktigt gott i asiatisk mat ju!
3. Isterband, pölsa, sylta och dyl (Inte gott, inte ok mat. Det är ju kattmat för bövelen)Ligger inte på min topplista...
4. Leverpastej (Dagismardrömmar)MUMS! me like:-)
5. Rotfrukter (smakar inte gott alls.... rårivna morötter kan jag sträcka mig till) Älskar rotfrukter:-)

Hehe jag gillade ju det mesta på Nicoles hemska lista:-)
Här kommer min Lista

Min Lista:

1. Ärtor (urk riktigt äckligt)
2. Kroppkakor (slemmig äckligt)
3. Lever (minns den gröna vi fick i skolan blä!)
4. Gröt (skit äckligt! Klibbigt och vidrigt!)
5. Oliver (se ovan. så äckligt!)

Jag utmanar ALLA som vill;-)

Jag hade dock VÄLDIGT svårt att komma på nå äckligt då jag älskar den mesta maten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0