Utmaning

Jag fick en av utmaning av Nicole och reglerna lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.(Valde att bara ta 5st att utmana;-) )

* Jag hatar att ha blöta strumpor, måste av med dom på en gång.
* Tvätten måste hängas på ett spec sett annars blir jag tjurig.
* Jag har en piercing i tungan, hade i ögonbrynet med men den har jag tagit ut.
*  Jag är galen i godis och kan proppa i mig hur mkt som helst då jag väl börjar.
* Jag solar solarium trotts att man kan få canser vilket är skit dumt!
* Jag blir deppig under vinter halvåret är beroende av solljus.
* Jag köper alldelses för mycket barnkläder.
* Är galet förtjust i cola.

Jag utmanar:

Syrran
Johanna
Emma
Sandra
Madeleine



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0