Skit lyckad kväll!

Kom hem vid kl 5 inatt och fan vilket BRA och ROLIG kväll/natt vi hade!
Var så lyckat!!

Mötte Frida vid kl 17 i Farsta Centrum.
Vi gick runt och tittade i affärer och pratade.
Vi käkade och åkte hem till Frida.
Så satt vi och pratade och drack vin/cider.

Sen åkte vi in till stan och drack och dansade natten lång.
Då kl var 3 och stället stängdes gick vi dit man alltid går då man är hungrig på fyllan, donken.
Där blev vi kvar ett tag och pratade med trevlig (läs fulla) människor haha.

På vägen hem var det rätt tomt på min tunnelbana och ett äckel satte sig snet mitt emot mig och sneglade på mig.
Har skickade en massa sms och sprang upp till dörrarna varje gång tunnelbanan stannade...
Sen satte han sig bredvid mig och började taffsa på mitt ben?!
WHAT?! VEM FAN GER HONOM RÄTTEN ATT BARA FRÄCKT TAFFSA PÅ MITT BEN?!
Jag har faktiskt lärt mig att inte bara vräka ur mig en massa skit utan bara gå ifrån situationen.

Kikade mig ett x antal gånger över ryggen på väg från tunnelbanan...
SUCK! Det var inte så kul nej:-(

Annars förutom det var det verkligen kul att få komma ut och prata med en massa glada (läs fulla) människor.
Jag är vääääldigt social och glad då jag är ute och myser av att få träffa nya människor.
Och att få en massa uppmärksamhet och bli bekräftad att man duger ännu trotts att man har fött 2 barn känns skönt!
Att känna att man ser fortfarande bra ut och att ens självkänsla växer lite extra när folk uppmärksammar en.

Lyckades hålla mig från att spy också hihi.
Jo jag brukar nog ofta spy då jag dricker men vi varvade rätt skapligt med vatten så det var skönt.
Och så dansade jag också och skrattade.
Oj vad jag fick skratta igår.
HELT UNDERBART att få känna sig som LINDA, bara LINDA för en kväll.

Hoppas jag kan få komma ut snart igen.
1 gång i månaden vore himla skoj att ha en tjejkväll på stan.

Sist men minst... Är jag bakis?
NEEEJ, jag blir ju aldrig det... eller har iaf än så länge aldrig blivit det;-)

Nu ska jag ta mig en macka och njuta av lite lugn och ro.
Andreas och Vilma är uppe och handlar och Lova somnade nyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0