Så var denna dag slut...

Har lite ont i halsen... Men vill bara inte bli förkyld! NEJ TACK!
Ska ut på fredag med Frida och det ska bli så jävla roligt.
Ska åka hem till henne vid kl 18 och vi ska käka och dricka vin (vuxen poäng;-) )
Sen ska vi ut på stan och göra natten osäker;-)

Imorgon ska jag shoppa några skor/kläder att ha på mig.
Räknade ut att senast jag var ute och drack var nog sommaren 2007 med syrran...
GISSES!
Sen blev jag gravid med Lova...
Sommaren 2008 ammade jag och nu har jag ju visserligen druckit lite hemma men inte varit ute på krogen:-)

Så det är dags nu:-)

Kommentarer
Postat av: Nicole

åååå hoppas att du får en toppenkväll!!!!!!!!

2009-02-11 @ 22:37:03
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0