Familjen, god mat och massa snö!


Var just ute på ballen och hämtade en riktigt kall cola.
HÄÄÄRLIGT mysigt med all snö ju!
Sitter nu i soffan med lite godis och myser!
Barnen sover (äntligen) och Andreas sover med på soffan:-)

Lova har kommit in i nå nytt då hon vägrar att somna.
Vaknade 4.30 och fick välling i sängen och somnade om till kl 8.30.
Sen somnade hon inte om förens kl 14!!!!
Sov ca 45 min och var sen vaken till 19.30!!!!
Herre gud säger jag bara! Hon är så aktiv och knallar runt en massa hela dagarna och ändå vill/kan hon inte sova mer än 45 minuter i dag?!
Igår sov hon ca 1 timme mitt på dagen och inge mer sen på dagen utan somnade vid 19 för kvällen?!
Vad e detta för fas tro?
Somnade 14 i pappas famn..


Idag kom Andreas familj över och grattade honom i förskott.
Är alltid så trevligt att ses. Vilma lekte glatt med sin faster.
Farmor, farfar och Felicia stannade på middag.
Var som sagt väligt trevligt:-)
Andreas bjöd på Semlor, MUMS!
Busiga tjejer...



Denna helgen har varit onyttig (me like)!
Men till veckan e jag nyttig igen:-)
man måste unna sig lite snask ibland också, det är viktigt tycker jag:-)
Söta som socker;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis samma här .. massa onyttigt i helgen !

Men nu är det ny vecka och nu sätter vi fart igen !! :D

2009-02-23 @ 12:51:22
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0