Börjar hitta mig själv igen...

Ja jag börjar mår riktigt bra igen!
Den gamla Linda som jag gillar smyger sig mer och mer tillbaka.
Glad, pigg och nöjd med sig själv.

Sen tjejerna kommer har jag känt mig som en sur liten mamma.
Men de senaste veckorna då jag äter bättre och rör mig mkt på dagarna, känner jag mig mer och mer nöjd.
Idag är en BRA dag. Känner mig nöjd och lugn i kroppen.
Kanske är det trötthet haha. usch sovit 4 timmar inatt lär ta ut sin rätt snart va?

Andreas och Vilma kom just hem med en stor ros och ett gulligt örngott...
Kul att vi hade bestämt att inte ge något så jag har fören gångs skull inte köpt nått...
Han tyckte att det räcker med det jag gör hemma varje dag för familjen:-)
Vilket var snällt sagt:-)

Nej slut för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0