9 månader upp och 9månader ner

Ja man brukar ju säga att det tar lika lång tid att gå ner i vikt som det gjorde när man gick upp i vikt då man väntar barn.
Vilket verkligen stämde in på mig:-)
Lova är nu 9 månader och alla extra kilon är BORTA!:-)

Ego pics;-)
3månader efter att Lova fötts.

Och en bild från härom veckan 8 månader sen Lova föddes


Känns riktigt bra att se dessa bilder:-)
Mitt tips för dagen är att rota fram några gamla bilder och jämföra med en ny bild:-)
Och visst ser ni någon skillnad ni som fått barn/tränar;-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Usch d vill inte jag göra.. :-o ammade som fan och var ut och gick hur mycket som helst varje dag.. inte f*n försvann de extra kilona.. :-o

Jag trodde oxå d berodde på snoret först... men nu är hon alldeles grå/svart under ögonen, röd i ögonen och det har gått över till båda ögonen.. Även om d inte är d lär dom skicka hem henne från dagis imorrn om vi låter henne gå..:-o Hur har er helg varit?

2009-02-15 @ 14:52:13
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Johanna

Duktig du är, ser verkligen jätte smal ut :)



Det har gått bra att jobba dessa två nätter! Ska ju snart åka igen för att göra min 3e natt. Sen är jag ledig lite för att sen jobba ons natt igen. Sen får vi se när det blir igen .. verkar ju som alla blir sjuka nu ;)



kram

2009-02-15 @ 21:52:40
URL: http://skapandejag.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Å detta var precis vad jag behövde. Har inte haft ork/lust att ge mig ut och springa, men nu blev jag faktiskt lite sugen ;) Du ser jättefin ut!

2009-02-19 @ 10:26:40
URL: http://lotties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0