Smått och gott!

Hej!
Då jag har noll ork eller tid med bloggen i veckorna efter jobet blir det nog lite glest med bilduppdateringarna men hoppas kunna bättra mig något då jag kommit in i rutinerna med jobbet och allt annat.

Här kommer iaf ett par st bilder:-)

En glad Vilma och nya ursöta nappar till Lova!

Vi var iväg och tittade på kusinen Felicia som spelade fotboll och gjorde en massa mål!



Tog en spontan lunch i lekparken:-)

Whiskey somnar lite vart som helst hehe

Tjejerna

Jag läser en bok på kvällen innan det är dags för Vilma att sova

Nyfiken då Lova badar hehe

Middag, kantarell, bacon och vitlökspasta med friterad palsternacka!
MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0