Beställt lite från Ellos

Fick hem ett reklamblad från Ellos och hittade en massa fint.
Har nu klickat iväg en beställning med lite höstkläder till Vilma.
Hon börjar på dagis igen på måndag.
Lova börjar 18aug (tror jag det var).

Jag var och tittade på jobbet i Fittja och det var jätte mysigt och arbetskolegan jag träffade var jätte trevlig.
Dom sa att dom skulle återkomma så hoppas att dom hör av sig snart igen.

Tänkte ta ut mina sista dagar med Lova så slipper jag skriva in mig på ams och så vet jag att vi får lite pengar i aug med.

Ikväll ska jag ut med Frida vilket jag ser fram emot.
Blir nog rätt lugnt för min del känner jag.

Vad hittar ni på idag då?

Kommentarer
Postat av: Erika

Amerikansk jordgubbasglass är svaret :)

2009-08-01 @ 20:48:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0