Nyråslöftena?

Ja har ni hållt det ni lovade till nyår?

Jag kan säga att jag än så länge gjort det:-)
Träningen tuffar på. Tränar ca 2-3ggr i veckan beror på när jag kan komma loss hemifrån.
Är riktigt kul då man väl är på gymmet.
Mår bättre med mig själv och har funnit lite mer inre harmoni:-)
Igår tände jag ljus och gjorde ett fotbad, riktigt skönt!

Mitt självförtroende och självkänsla blir bättre för varje dag som går.
Känner mig trygg i den jag är.
Känner mig älskade av min familj.
Känner mig oftast glad och pigg (om inte ungarna varit bökiga någon natt hehe)

Nästa mål jag har är att hitta ett jobb till höst. Känns spännande och roligt att börja jobba igen.
Ska bli riktigt skönt att få bättre ekonomi nu till hösten så man kan unna sig mer saker;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0