Magsjuke virus...

Ja barnen och Andreas har åkt på nå virus och har kräkts och är dåliga i magen.
Fick hämta hem Vilma från dagis igår, hon hade somnat då jag kom!
Vilma sover endast då hon är dålig och Andreas ov i princip hela dagen han med.
Imorse möttes jag av en nerspydd Lova...

Barnen är pigga och glada iaf och Andreas sover ännu.
Solen skiner utanför och jag känner mig på gott humör.
Ska upp och handla på apoteket och lite snask till sjuklingarna senare idag:-)

Vad har ni för er i era stugor då?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hua är det er tur nu :( tråkigt !

här blev det bara Gustav som åkte på det, peppar peppar* Krya på er !

2009-04-29 @ 10:21:19
Postat av: emma

URSCH ni oxå..

2009-04-29 @ 15:37:52
URL: http://emmaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0