Vällingby dagarna

Dom har hittat på något nytt som ska återkomma varje år här i Vällingby, Vällingby dagarna.


Andreas åkte iväg tidigt imorse och jag och tjejerna gick upp till V-by med Frida och Auorora för att se på MOJJE som skulle uppträda.
Jag tyckte Mojje va toppen check;-)

Vilma tyckte inte att det var allt för roligt. Hon tittade mest på alla andra familjer:-)
Lova vaknade och skrattade glatt åt all uppståndelse:-)

nyvaken

Efter Mojje åt vi korv på torget sen var det Lovas tur att få mat.
 
gott med korv och en Mer

Vi gick sen in en sväng på Åhlenes och Vilma föll för ett gossedjur och jag med:-)
Så nu har vi två nya kompisar här hemma.

Vilmas bäbä

Lovas kanin

Vi gick sen och handlade.
På vägen hem stannade vi i Ådalen och lekte. Det var riktigt mysigt:-)
  
  
Vilma har varit på toppen humör och jag med:-)

Hemma åt vi bullar och drack festis:-)


 
Lek med gåstolen

Vilma somnade i soffan till Bolibompa kl 18.45.
Trodde då att jags kulle få lite lugnt ett tag då Lova med sov men IKKE:-)
Han bara gå in och kissa så hörde jag Lovas ljuva stämma:-)

Jag har dukat fram godis och mina kära syskon är på väg över för lite filmkväll:-)

Idag lärde jag mig en ny sak, ormar har ingen hörsel!:-)de ni;-)

2008-09-27

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta kompisar ni fick med er hem ^^

2008-09-29 @ 13:48:36
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0