Uppdaterat

Finns nytt inlägg i min klädblogg
hittade en toppen sida som jag inte kan slita mig ifrån nu:-)

Idag åkte vi iaf till farmor och farfar på morgonen och lunchade:-)
Vi hade en mycket bra dag:-) Känns skönt då kvällen kommer och jag inte fått ett enda utbrott på Vilma idag:-)
(lät hemskt... men mitt tålamod är inte så långt som hennes pappas:-( men jag tränar det varje dag vill jag lova:-) )

Vi har en rolig rutin då Vilma ska sova.
Jag står då alltså i köket och diskar med radion på tills hon somnat, vilket går fort!:-)
Hon och jag har en deal att jag står där i ljuset i köket med musik så hon känner sig trygg och det är effektivt:-)
Hon somnar och disken blir ren;-)

Lova somnade strax efter 18 och sover ÄNNU?! unge att sova:-)

Nej ska kika vidare på Inredning mm:-)

Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä men tjena:-)



Skoj att du hitade min blogg, jo träningen börjar komma igång, mitt mål är ju som sagt 10 kg till jul annars ingen julmat:-)



Ser ju att även du kämpar på & det verkar ju ha gett resultat oxå..



Fin blogg & va söt dom är tjejerna..



Livet rullar på härhemma med jobb, dagislämningar, men vi mår bra iaf..



Kram kram

2008-09-20 @ 10:35:18
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0