Söndag 28 sept

Så var söndagen över.
Imorgon börjar en ny vecka med nya äventyr:-)
Idag har mitt humör svängt upp och ner, värre än den högsta bergochdalbanan! Har varit skit jobbigt.
Jag tänker direkt på mina miniPiller då jag börja må så här igen.
Får se vad som händer de kommande dagarna...

Nu till dagens bilder:
 
LOVA satt UTAN stöd idag! Stolt mamma:-)

 
Lova sitter korta stunder i gåstolen och gillar det mer och mer.


Lova skrattade och lekte med sina fötter


Andreas slängde ihop köttfärsbiffar med potatis och svamp, MUMS!

Efter maten var jag sugen på att pyssla igen. Så fram med färger, fjädrar, glitter och mera glitter;-)

Vi målade kottar, stenar och mera löv idag:-)

 
kotte och snygga glittriga stenar.
  
Lite mörka bilder med så här blev kottarna och bladen på väggen i köket:-)
Är riktigt mysigt inne i köket med alla saker vi gjort haha:-)

Nu ska jag ta Lova som nog vill ha tutte IGEN, hon äter hela tiden känns det som!
Hon vägrar dessutom somna utan tutten.. vad ska det blir av henne tro?

Imorgon är det fotografering på dagis, klippte Vilma som snabbast efter badet... Hoppas det blev bra, får se imorgon då det torkat.

Simma Lugnt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktiga ni är allihopa !

Lova är ju jätte duktig på att sitta och ni andra på att pyssla ^^ blir så sugen när jag ser allt ni gör =)

2008-09-29 @ 13:49:16
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0