Shopping och bus

Idag var Andreas ledig och vi hämtade tillsammans Vilma på dagis efter en shoppingtur i Vällingby:-)
Jag fyndade linnen och tröjor för ca 500kr!:-)

Linnen och tröja från GinaTricot


Kofta från H&M


2 -pack toppar från H&M


Reaplagg från H&M

Känner mig jäte nöjd med de kläder jag köpte idag:-)
Hade dessutom en kupong på 100kr på H&M.
Ska rensa ur min garderob ordentligt vid tillfälle, har mycket försmått och förstort som jag vill bli av med.
Har nog tänkt att varje månad unna mig lite basplagg.
Har mycke kläder känns det som men inget matchar eller sitter som det borde.
Fyller år i oktober och önskar mig väl presentkort på kläder då:-)

Vilma blev glad då vi kom till förskolan och hämtade henne.
Vi gick till Myrparken och lekte.
Lova var vaken och fick gunga för första gången idag:-)

Lova gungar med lite hjälp av mig;-)


Har inte Lova söta kinder man bara vill pussa sönder?:-)


Lova och jag


Vilma är galen i att åka rutchkana och idag fick Lova åka hon med. Först med mamma och sen med pappa:-)


Vilma har lite bråttom då hon ska åka och pappa hinner inte undan haha


Vilma vill hjälpa mig att dra vagnen och gnäller till:-)

Är verkligen skönt då Andreas är ledig och vi alla hinner umgås:-)
På kvällen gick jag och Syrran en promenad och jag kom upp i 17000 steg idag:-D
Det ni;-)
Nej nu ska jag njuta av lugnet. Barnen sover (tror vi iaf).
Vilma vaknade för en stund sen och ligger nu i våran säng:-)
Är rätt mysigt att ha henne i sängen:-) Hon ligger bära och håller om en:-)
Om vi bara hade haft en sooor säng så alla hade kunnat brett ut sig också och inte bara Vilma:-)

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiiin koftan från HM! OCh återigen så passar du skitbra i lugg!

2008-09-22 @ 23:00:35
URL: http://prinselliot.bloggspace.se/
Postat av: Johanna

Snygga kläder !

Gillade den svarta och röda koftan :)



Jätte fin bild på dig och Lova ! =)

Du passar jätte bra i lugg och kort hår !



Stora tjejen som fick gunga ^^ gulligt !



KRAMAR

2008-09-23 @ 12:49:32
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0