Fotograferingen ja...

Det gick inte alls att få Vilma att sätta sig på stolen och bli fotograferad:-)
TYVÄRR.
Hon är ju blyg så att det räcker och blir över. Hoppas hon ska mogna och växa ifrån detta.
Jag vet själv hur jobbigt det verkligen är att vara blyg.
Jag tog några foton själv hemma sen på tjejerna:-)







Tog bilder på tjejerna var för sig också:-)

Världens goaste 2åring!:-)


Fina Lova:-)

Så Fina blev mina egna bilder:-)
Blir till att beställa bilder på tjejerna så fort jag får en LEDIG stund:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkgit för Vilma och er ...

Men du fick ju KANON bilder gumman !

Underbart fina bilder på dem båda ! :D



..Själva är vi bara besvikna på Gustavs dagiskort .. :( ska lägga upp det sen och skriva hela storyn .. Vi känner båda att vi lika väl kan ta finare kort själva .. får se om vi behåller dem eller inte, Marcus har ju inte sett dem än.



KRAM

2008-09-30 @ 10:59:01
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: sandra

sötisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0