2 barnsmamma

Nu har Andreas börjat jobba igen och jag ska få ordning på rutiner mm.
Vilma har ännu invänjning på dagis.
Jag har lämnat henne 2dagar nu och det har gått bra. Hon har inte gråtit och har varit glad då jag har hämtat henne och vill helst inte lämna gården då vi ska hem:-)
Hon är väligt bestämd vill jag lova:-)

Lite bilder på Vilma:

En riktig busunge är hon!

Lilla gubben är hennes bästa kompis just nu:-)


Att gunga är roligt.


HEJ HEJ mamma!


"Millmi köra"

Och lite bilder på Lova:

Lova är förkyld ännu men glad ändå:-)

Sockersöt i lite mindre tjejig klädsel:-)


Farmor och Lova



Dreglar bara liiite:-)

Idag gjorde vi fotavtryck på stenar.
Ska skriva namn och datum på dom och ge till Farmor och Farfar i pressent för att vi gillar dom så mycket:-)

Fyllde inte i hela Vilmas fot utan behöll avtrycker som det blev...
Tror att farmor och farfar blir glada:-)

Nu ska jag ta Lova som e arg:-)
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta ungar ni har !! :)

2008-09-03 @ 10:47:11
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0