Sov hos mormor och moster

Då vi sov över hos min mamma passade Lova på att sitta i hoppgungan och det gillade hon verkligen!
Dock väldigt svårt att fotoa henne i rörelse:-) Alla bilder blev super suddiga:-) Lägger upp en bild ändå.

Full fart i mammas gamla hoppgunga:-) Häftigt att jag med suttit i den tycker jag:-)


Det var så mysigt att sova hos mamma och sitta på kvällen vid tven med henne och syrran.
Dock spydde Vilma sent på kvällen och det blev lite kaos. Kom inge mer spya men jag låg då på helspänt hela natten.
På morgonen åt vi en god frukost och var hos mamma till 15.30 då vi mötte Andreas som jobbat klart.
Lekte på vägen hem.

 
Nyvakna


Sitträning


Tjejerna åker brandbil på vägen hem

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hhaha ser ju skitkul ut i hoppgungan !! ^^

Vi hittar tyvärr inte vår .. :( la undan den, men minns inte var .. lite tråkigt. Lova är verkligen en duktig tjej :D Gustav gick jämsmed när han va 7.5 mån får se om hon slår det ler i den farten hon utvecklas s¨vet man ju aldrig :)



Känns som vi inte har samma kontakt längre .. fast det kanske är bara jag som tycker det ? Jag sitter iof inte jätte mycket vid nätet längre, kanske är det jag känner ..



saknar dig vill ses snart känner jag !



KRAMAR

2008-10-21 @ 15:58:26
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0